[itzul] Por acción u omisión

Antton Elosegi Aldasoro antton.elosegi a bildua ehu.es
Ost, Ira 24, 19:01:56, CEST 2008

Aurreko galderari
Galdera zaila egin duzu, Bittor. Nola eman ?poliki?.
Hamaikatxo urte nabil kontu horrekin, beti ere zuzuenbidearen munduan,
eta ez dut oraingoz ezer ?politik? topatu. Ez nekien Laxarok
esandakoa, mezaren egunerokoan ?egitez eta eginbeharrak ez eginez?
erabiltzen zela, eta oso zehatza iruditu zait. Hain zuzen, zuzenbideko
itzulpen gehienetan erabili den ?egitez eta ez egitez? baino askoz
itzulpen egokiagoa delako. Zuzenbidean (penalean gutxienez) omisión
?egin beharrekoa ez egitea? izaten baita, ez  ?ez egite hutsa?.
Baina, mezako formula hori, askotan bai, baino beti erabiltzeko ez da
oso erosoa, eta kasu batzuetan, (zuzenbide penaleko ?comisión por
omisión? trakets samarra?
Antton Elosegi

Bittor Hidalgo <bittorhidalgo a bildua wanadoo.es>(e)k idatzi du: