[itzul] Xuxenekin arazoak

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskalnet.net
Or, Abe 11, 13:47:49, CET 2009

Nik uste dut konponbidea honeta dagoela: word - tresnak -
autozuzenketarako aukerak (opciones de autocorrección) - Horren barnean
autocorrección: ez da aktibatuta egon behar "Reemplazar texto mientras
escribe" aukera. Ea konpontzen dizun.

Joxemari

Laxaro Azkune(e)k dio: