[itzul] Nola fakturatzen dituzue itzulpen lanak?

arantzazu azpilla a bildua euskalnet.net
Ast, Abe 17, 10:56:44, CET 2009

Nik, jatorrizko bertsioarenak, hitzak oinarri hartzea tokatzen zaidanean.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre
de Jon Arbizu
Enviado el: jueves, 17 de diciembre de 2009 10:48
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] Nola fakturatzen dituzue itzulpen lanak?

Emaitzak ikusita, beste galdera bat dut nik: zein bertsioren hitzak hartzen
dituzue oinarri?

----
Jon Arbizu
Traducciones CCI Izulpenak
Monasterio de Iratxe 24
31011 Pamplona-Iruña
(+34) 948 197 997
www.traduCCI.com
www.traducci.blogspot.com

Este mensaje, y sus documentos adjuntos, se dirigen exclusivamente a su
destinatario y pueden contener información privilegiada o confidencial. Si
no es vd. el destinatario indicado, queda notificado de que la utilización,
divulgación y/o copia sin autorización está prohibida en virtud de la
legislación vigente. Si ha recibido este mensaje por error, le rogamos que
nos lo comunique inmediatamente por esta misma vía y proceda a su
destrucción.

Mezu hau eta, hala bada, mezuari erantsita egon daitezkeen agiriak, bere
jasotzailearentzat dira eta ez beste inorentzat, eta informazio
pribilegiatua edo konfidentziala eduki dezakete. Zu ez bazara adierazitako
jasotzailea, jakinaren gainean zaude indarrean dagoen legediak debekatua
duela mezua erabili, zabaldu edo/eta kopiatzea baimenik gabe. Mezu hau
okerkuntzaz jaso baduzu, eskatzen dizugu arren guri berehalakoan
jakinarazteko bide hauxe bera erabilita, eta, huraxe suntsitzeko.