[itzul] Frantses, Frantsesaren, Frantziako Akademia?

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Ast, Abe 17, 15:59:57, CET 2009

Nik ez dut txartzat jotzen aukera hori (Frantses Akademia), eta ematen du,
gainera, bera dela erabiliena (Interneten ageri denaren arabera). Hala ere,
nire ustez, Frantsesaren Akademia ere aukera guztiz egokia da.
Euskaltzaindia ere "euskararen akademia" da noski ("euskal akademia"??) eta
"Office québecois de la langue française" izeneko erakundeari Frantsesaren
Quebeceko Bulegoa esan ohi zaio euskaraz.

Patxi Petrirena
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak