[itzul] BRIGIZIN(A...) edo - Ondarrutarrentzat edo

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Ast, Ots 5, 14:41:13, CET 2009

Hona beste bide batetik erantzun didatena (ondarrutarrez edo):

Nire etxin da gexaua erderako "amargado/a", zuk
esaztazun "erresumina" edo holakoren bat.
Nire amak patata batzuk be brigizinak dizela esaten dau, ba hori, patata
eskasa, barru gogorraz, ur asko botaten daben horretaku.  Zatitzen
zazela be konturatu etxen za txarra dala.  Hori de patata brigizine.

Arrastorik?

Ondo izan

Bittor

Bittor Hidalgo(e)k dio:
> Gaur aipatu didate PERTSONA / UME / NESKA / MUTIL BRIGIZINA,
> desbpektiboa edo, haserretua, edo ez dakit oso ondo zer esan nahi
> duen, eta ez det inon topatu. Inork ezagutzen du hitza? Eta zer esan
> nahi duen? Eta nondik etorri litekeen? Eta non eta zertarako
> erabiltzen den?
>
> Eskerrik asko
>
> Bittor

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net