[itzul] MUJERES DE TEBEO

Aitor Du ñabeitia aitordunabeitia a bildua euskalerria.org
Or, Ots 6, 01:06:47, CET 2009

Honako aukera-zerrenda daukat...

Komiki(-)emakumeak, umoregile grafikoak.
Komiki(-)emakumeak, umoregile grafiko.
Komiki(-)emakumeak. Emakumezko eta umoregile grafiko.
Komiki(-)emakumeak. Irudigintza irrigarria.
Komiki(-)emakumeak. Irudi bidezko umoregile.
Komiki(-)emakumeak. Umorezko marrazkigile.
Komiki(-)emakumeak. Marrazkigintza irrigarria.

"Irudi" kontzeptua barik, marrazkiarena egokiago?
Komiki hitzaren ordez "tebeo" erabiltzerik?

Lasai, Xabier. Egia da emakumeok ez direla grafikoak; bai,
ordea, beren lanak. Esaterako, diseinatzaile grafikoak ere
ez dira grafiko (gizon edo emakume izatearen aldetik); beren
diseinuak, ordea, bai.