[itzul] MUJERES DE TEBEO

Aixe, S. L. aixe a bildua ctv.es
Or, Ots 6, 00:22:54, CET 2009

kixmi(e)k dio:
> Nire ustez, ez dira mota bereko adjektiboak "grafikoa" eta "beltza".
> "Beltz" kalifikatzailea da eta "grafiko", erreferentziala, eta ez dute
> berdin jokatzen.
> Hori ondo azaltzen du, nire ustez, Xabier Alberdik _Euskal estilo
> libururantz_ delako lanean (145. orr.)

Egia esatera, desordutan jo eta su nabilen honetan,
ez dut eskura kontsultarako liburu askorik, eta horregatik
--eta egiten ari naizen lan aspergarria une batez alde batera
utzi nahirik-- adierazi dut batere objektiboa ez den sentipen
hori («oso gogorra egiten zait»). Bego bere horretan,
gogoeta eta itzulpena egin behar duenak egoki baderitzo
gogoan har dezan.

Ondo ibili,

Xabier

Xabier Armendaritz