[itzul] Kortxeteak

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ast, Urt 22, 16:44:02, CET 2009

"Taket" hori erabilera partikular(regi) bat da, ustez hurrengo edizioan
zuzentzekoa. "Kako (zuzen)" ere ez dabil urruti, nik uste.
Oker ez banabil, Euskaltzaindiaren testuetan, "parentesi karratu" erabili
izan da, eta horixe iruditzen zait argiena.