[itzul] Bana, bina...

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Or, Urt 23, 10:26:07, CET 2009

Niretzako biak dituk onak, batere zalantzarik gabe.

Bittor

Patxi Petrirena(e)k dio:
> [...]
> erabilera baten inguruan. Labur-labur planeatuko dut nire kezka.
> Googlen "bina ordezkari" bilatuta, lehenbiziko bi adibideetatik bat
> zuzena eta bestea okerra dira, nire ustez, baina nik okertzat daukadan
> horren antzeko asko ikusten ditut han-hemen. Zuen iritzi eta ekarpenen
> zain... Mila esker.
>
> Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak eta Lan eta Gizarte
> Segurantza Sailak bina ordezkari izango dituzte.
>
> Ezker abertzaleak bina ordezkari lortu ditu Arratian eta Bilbon, eta
> bana Enkarterrian, Busturialdean eta Durangon.

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net