[itzul] Bana, bina...

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ast, Urt 29, 15:13:06, CET 2009

Ni bat nator Patxiren irudipenarekin. Baina irudipen hutsa da, ez dakit azaltzen zergatik.

Bestalde, "Pedro y Juan montaron en sendos caballos" irakurrita, nik umetan, berandu xamar arte, zaldi banatan bai, "caballos" pluralak iradokita, baina zaldi sendo edo indartsuetan zebiltzala ulertzen nuen :-D

Jon