[itzul] WORDFASTEK kasurik ez

Elena Garcia elena a bildua eleka.net
Ost, Uzt 15, 10:36:48, CEST 2009

Kaixo,

Wordfasten zein bertsio erabiltzen duzu? Konfigurazioan (f botoian) '?'
atalean agertzen da.
Bestela, Karlosek zioen moduan, botoia sakatuta probatu badaezpada: -->|
daukana da.
Dena den, azken mezuan aipatzen duzu esaldiz esaldi jauzika zabiltzala...
Ctrl-Alt- --> horrek esaldi osoa hautatzen dizula esan nahi duzu? zeren hori
ere izan daiteke...
Gero arte,
Elena

Elena Garcia Berasategi