[itzul] WORDFASTEK kasurik ez

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
Ost, Uzt 15, 11:03:48, CEST 2009

 Kaixo Elena:

Wordfast 5.52b horixe da bertsioa.

Bestalde ez dut oso ondo ulertu probatzeko esan didazuna.

Jauzika ibiltzen naiz, izan ere, hitza hautatzeko control+alt+eskuineko gezia egin behar dut aldiro eta behin hautatu ostean berriro dena askatu eta control+alt+azpiko gezia sakatu behar dut hitza sortzen ari naizen esaldira ekartzeko. Baina, noski, ohitura kontuagatik ez dut askatzen, hots, hautatu ostean ez ditut teklak askatzen eta azpiko gezia ematerakoan (control+alt sakatzen ari naizen bitartean) jauzi egiten dit azpiko esaldira.

Erotzen ari naiz.

Iker

Descubre todas las formas en que puedes estar en contacto con amigos y familiares.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/default.aspx