[itzul] quedada

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
As, Eka 30, 14:38:04, CEST 2009

Oraintxe gazterik ez eskura, galdetzeko, baina Google-n bilaketa egin
dut (kedada egin), eta badirudi dezente erabiltzen dela.
"kedada" euskaraz ere. Areago, atera zaidan lehen emaitzan  "Neregatik
ados kon la kedada" gazte hizkerako esaldi jatorra ere aurkitu dut.

Itzultzailea - Eibarko Udala(e)k dio: