[itzul] quedada

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
As, Eka 30, 17:54:44, CEST 2009

Bueno, nik ez diot inori ezeren errua bota, eta ados nago diglosiaz
esandakoarekin;
horregatik, kontuz ibili beharra dago, eta askotan, kasu honetan bezala,
ez da zaila izaten gazteenek erdarakada erabiliko dutela asmatzea.
Uste dut, gainera, "quedada" esapidea nahiko zabalduta dagoela, eta hain
gazteak ez direnei ere galdetu beharko zaie nola esango luketen hori
euskaraz, galdetu nahi izanez gero.
Nik ez dakit "quedada" hitzak euskal ordainik duen, baina ez badu, ez
dago zertan ordain "guapo" bat sortzen ibili, eta hor
Maialenen proposamenarekin bat egiten dut.

Bestalde, ordain-bilatzaileak izateaz gain,  hizkuntzaren aurrean
nolabaiteko ardura badugula pentsatu nahi nuke, eta, nire ustez,
"kedada" onartzea egoera diglosiko horren aurrean berriz ere porrot
egitea da (oro har onartzea, esan nahi dut, Laxarori egokitu zaion kasua
ez dut ezagutzen eta).

Sentitzen dut nire ironia sarkasmoaren aldetik ulertu izana, baina
zenbaitetan irribarre egin nahiago dut, euskara kontuetan negar egiteko
aukerak ziur ez baitira faltako.

jon sanchez(e)k dio: