[itzul] Préstamo

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
As, Mar 10, 11:39:13, CET 2009

Errezagoa dalakoan nago,  termino  osoa  jartzea.
Adibide bat  Bizkaiko boletinean  dakar,   bat  ECIA,  2008ko
maiatzaren  5ean  . 84. zenbakian, 11204 orrialdean.
Lehenengoan   gaztelaniaz   ECIA eta euskerazkoan ECIA.
 Bigarrenean   azalduta,   Estudio  de  Evolución Conjunta de Impacto
medio ambiental, ingurumne-eraginari buruzko  baterako  Ebaluazioaren
azterketa.
Gero barriro agerzten da sigla, gaztelaniazko zutabean eta euskerazkoan .

Arazoa   gaztelaniazko  testuan sortzen da.
Nik  ahal badot, arakatu egiten dot, testu egileari   galdetu  ia ze
demontre dan  sigla hori eta  adiera osoa emoten dot.

Garikoitz

--
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea

Euskera Zerbitzua
Garikoitz Etxebarria
euskera a bildua uribekosta.org

Gatzarrine 2

48600 Sopelana Bizkaia
? 946762674

LEGEZKO OHARRA / AVISO LEGAL / LEGAL ADVICE
Mezu honek isilpeko informazioa gorde dezake, edo jabea duena, edota legez babestuta dagoena. Zuri zuzendua ez bada, bidali duenari esan eta ezabatu, inori berbidali edo gorde gabe, legeak debekatzen duelako mezuak erabiltzea baimenik gabe.

Este mensaje puede contener información confidencial, en propiedad o legalmente protegida. Si usted no es el destinatario, le rogamos lo comunique al remitente y proceda a borrarlo, sin reenviarlo ni conservarlo, ya que su uso no autorizado está prohibido legalmente.

This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information. If you are not the intended recipient of this message, please notify it to the sender and delete without resending or backing it, as it is legally prohibited.