[itzul] Bilaketak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian

a-amorrortu a bildua ej-gv.es a-amorrortu a bildua ej-gv.es
Or, Mar 13, 08:30:38, CET 2009

Egun on.
Word dokumentua ireki ordez PDFa irekitzen baduzu, euskarazko eta gaztelaniazko bertsioak aurkituko dituzu, parez pare.

Alberto Amorrortu Amarica

Asunto: [itzul] Bilaketak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian

Kaixo, guztioi:
Ba al dago modu azkar eta eraginkorrik Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian gauzak bilatzeko. Bilatzailean idazten dut bilatu nahi dudan hitza/testua/... gaztelaniaz, hitza/testua/... duen dokumentura eramaten nau, baina ez dut aurkitzen modua euskarazko bertsiora azkar (ezta motel ere) jotzeko.
Laguntzerik bai?
Jon Arbizu

Traducciones CCI Itzulpenak
Iruņa-Nafarroa