[itzul] Bilaketak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian

Jon Arbizu jarbizu a bildua traducci.com
Or, Mar 13, 11:13:49, CET 2009

Lortu dut!
PDFn nengoela, Edición aukeran dagoen Buscar en esta página baliatzen nuen
nik, baina ez zuen ezer aurkitzen; orain konturatu naiz PDF-ko aukeren
artean badagoela (nik desaktibatuta nuen nonbait) beste Buscar en esta
página bat eta horrek bai aurkitzen duela (katoloxa bat agertzen da).
Azaltzen dut bidea ikusi dudalako jasotako erantzunen artean baten bat ere
galduta dagoela horrekin
Eskerrik asko
Jon
----- Original Message -----
From: <a-amorrortu a bildua ej-gv.es>
To: <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Friday, March 13, 2009 8:30 AM
Subject: Re: [itzul] Bilaketak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian

Egun on.
Word dokumentua ireki ordez PDFa irekitzen baduzu, euskarazko eta
gaztelaniazko bertsioak aurkituko dituzu, parez pare.

Alberto Amorrortu Amarica

Kaixo, guztioi:
Ba al dago modu azkar eta eraginkorrik Euskal Herriko Agintaritzaren
Aldizkarian gauzak bilatzeko. Bilatzailean idazten dut bilatu nahi dudan
hitza/testua/... gaztelaniaz, hitza/testua/... duen dokumentura eramaten
nau, baina ez dut aurkitzen modua euskarazko bertsiora azkar (ezta motel
ere) jotzeko.
Laguntzerik bai?
Jon Arbizu

Traducciones CCI Itzulpenak