[itzul] ¿Sin comentarios!

p-etxezarraga a bildua ej-gv.es p-etxezarraga a bildua ej-gv.es
Or, Mar 27, 14:14:48, CET 2009

"Horraitiño, hirea be badok gero!"

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Taberna Irazoqui, Miguel (Itzultzailea:NAO/BON)
Enviado el: jueves, 26 de marzo de 2009 13:52
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] ¿Sin comentarios!

Nik aditu ditudanak:

- Zaude/hago isilik! Zaude/hago isilik, faborez! (astakeria erran duenari zuzenean)
- Etzazula/etzakela erran! (bertze norbaiten astakeria kontatu digunari)
- Horra, ttikia erran! (astakeria erran duenari zuzenean, edo bertze norbaitena kontatu digunari, jeneralean gertaera irrigarria baldin bada).
- Isilduko naiz! Nahiago dut deus ez erran!

Hurbileko bertzeren bat (harridura...):

Posible ote da!?

(eta abar)

Mikel