[itzul] ¿Sin comentarios!

Aristegieta, Xabier xabiera a bildua parlamento-navarra.es
Or, Mar 27, 14:53:58, CET 2009

Nire iritziz, "Sin comentarios" zirkunspekzio handi samarreko esakunea da, eta hori euskaratu nahi izanez gero, maila bereko itzulpena eman behar zaio. Alegia, ez zaigula eskatzen "¡cállate ya!", "¡mira que decir que...!" "¡qué ocurrencias!" edo antzekorik euskaratzeko.
Horregatik, egokiena iruditzen zait Gotzonek eta bestek proposaturiko "hobe isiltzea" edo tankera horretakoren zerbait, eginiko beste proposamen batzuk baino neurritsuagoa, nire ustez.
Asteburu ona pasa,

Xabier

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de p-etxezarraga a bildua ej-gv.es
Enviado el: viernes, 27 de marzo de 2009 14:15
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: Re: [itzul] ¿Sin comentarios!

"Horraitiño, hirea be badok gero!"

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Taberna Irazoqui, Miguel (Itzultzailea:NAO/BON)
Enviado el: jueves, 26 de marzo de 2009 13:52
Para: ItzuL

Nik aditu ditudanak:

- Zaude/hago isilik! Zaude/hago isilik, faborez! (astakeria erran duenari zuzenean)
- Etzazula/etzakela erran! (bertze norbaiten astakeria kontatu digunari)
- Horra, ttikia erran! (astakeria erran duenari zuzenean, edo bertze norbaitena kontatu digunari, jeneralean gertaera irrigarria baldin bada).
- Isilduko naiz! Nahiago dut deus ez erran!

Hurbileko bertzeren bat (harridura...):

Posible ote da!?

(eta abar)

Mikel