[itzul] Ejecuciones extrajudiciales, arbitrarias y sumarias

Eneko Gotzon Ares enekogotzon a bildua gmail.com
As, Mar 31, 16:03:27, CEST 2009

On 31 mars 09, at 10:19, xabier-pascual a bildua ej-gv.es wrote:

> Exekuzio epaiketarik gabeak, arbitrarioak eta sumarioak.

Epaiketarik gabeko, epaiketa motzeko, gainetiko (axaleko) epaiketako,
bidegabeko, nahierako, hautazko… exekuzioak (heriotza-burutzapenak, -
betearazpenak)…?

Nik uste dut exekuzio (heriotza-burutzapen, -betearazpen) adierazpena
erabil ahal izateko derrigorrezko dela aurrez epaiketarik egin izana.
Ene iritziz, epaiketarik gabe exekuzio adierazpenak zentzua galtzen du
erabat.

Epaiketarik ezean, nik, hilketa-tik erailketa bitartekoen arteko hautu
egingo nuke, kasuak kasu.

Eneko Gotzon Ares.
Donostia.
<enekogotzon a bildua gmail.com>.