[itzul] "Pedir sopas", "Errenditzen?"

Irizar, Ander airizar a bildua parlamento-navarra.es
Iga, Maiatza 3, 13:08:32, CEST 2009

"eman" hori, beharbada, "amore eman" izango zen hasieran.
Ez dakit ezertarako baliagarria gerta daitekeen, baina hor da nire bost xentimokoa, badaezpada ere.
Ander Irizar

Hemendik: itzul-bounces a bildua postaria.com [itzul-bounces a bildua postaria.com] Noren izenean Jabier Zabaleta [euskara a bildua oriokoudala.com]
Bidaltze-data: osteguna, 2009.eko apirilak 30 13:26
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] "Pedir sopas", "Errenditzen?"

El 30/04/2009, a las 12:26, Agurtzane Mallona escribió:

> Nik inoiz Txirri, Mirri eta Txiribitonen saioetan "ematen?" entzun
> izan dut. Baina nik neuk ez dut erabiltzen.

Orion ere hori erabiltzen genuen guk txikitan:

- Ematen?

- Bai, eman egiten dut!

Ez dakit gaur egungo haurrek hala esaten segituko duten.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta
Orioko Udaleko euskara teknikaria
euskara a bildua oriokoudala.com