[itzul] Lekutu

Xan xanoth.eh a bildua wanadoo.fr
Ast, Aza 12, 21:04:39, CET 2009

Xabier Mendiguren wrote:

> Nik uste, aditz hori berez erabiltzen den lekuetan (Iparraldean eta
> Nafarroan), beti, "urrundu" esanahiarekin erabili dela.
Ipar Euskal Herriko ekialdean leku bat utzi (hemendik lekutzen naiz) edo
leku batetik haizatu (leku hadi hemendik) ditu erabilera nagusiak...
horrela erabiltzen dugu bederen.
Lekuratu haatik, leku batera heldu/iritsi...

Laketu, ez bakarrik lekua, bainan ere jendea edo gauza (irakurtzen
nauenaren irriņoak adibidez) laketzen zaigu, edo laket daukagu...
Bestalde leku berri batean laketzen gara (edo ez), usaia hartzen, ohitu,...
Xan Othaburu