[itzul] Queso fresco

Unai Elorriaga uelorriaga a bildua yahoo.com
Ast, Aza 26, 13:46:17, CET 2009

Eskerrik asko guztioi:

Hemendik ingurutik, Karlosek esan duen moduan, Burgoseko gazta edo gazta freskoa erabiltzen da, baina Errumanian gertatu eta hungarieraz idatzitako testua itzultzen ari naiz eta uste dut Burgos hitza apur bat jokoz kanpo geratuko zela. Galdera egin dut pentsatu dudalako Euskal Herriko txokoren batean erabiliko zela halako modu argi bat. Ez dago txarto Iñigoren "gazta berri" hori; gutxiengo hungariarreko errumaniar batek ere ikusiko luke irudia bere buruan...

Mila esker berriz guztioi.

unai