[itzul] Homeroren Iliada

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ost, Api 14, 12:18:38, CEST 2010

Berea  da onena

Gaizka Barandiaran <http://www.euskonews.com/0386zbk/gaia38601eu.html>

/·"
Gerkerazko ikasketak barruaz samintzen ninduen eta asuna bezain
bizierregarria gertatzen zitzaidan. Beti nengoen pentsatzen euskaraz
larre-hizkuntza izatetik kultura-hizkuntza izatera pasatu ahalko
genuen/" dio bere biografian.

Homeroren Iliadaren itzulpena testuinguru horretan kokatu behar da,
maila horretako lanak bere bizkar hartu beharrean zegoela uste baitzuen
Gaizkak. Hogei urte zituela ekin zion Homerorena euskaratzeari. 1936-37
ikasturtean Iliadaren zazpi kanta itzuli zituen. "

Garikoitz

--
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea

Euskera Zerbitzua
Garikoitz Etxebarria
euskera a bildua uribekosta.org

Gatzarrine 2

48600 Sopelana Bizkaia
? 946762674

LEGEZKO OHARRA / AVISO LEGAL / LEGAL ADVICE
Mezu honek isilpeko informazioa gorde dezake, edo jabea duena, edota legez babestuta dagoena. Zuri zuzendua ez bada, bidali duenari esan eta ezabatu, inori berbidali edo gorde gabe, legeak debekatzen duelako mezuak erabiltzea baimenik gabe.

Este mensaje puede contener información confidencial, en propiedad o legalmente protegida. Si usted no es el destinatario, le rogamos lo comunique al remitente y proceda a borrarlo, sin reenviarlo ni conservarlo, ya que su uso no autorizado está prohibido legalmente.

This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information. If you are not the intended recipient of this message, please notify it to the sender and delete without resending or backing it, as it is legally prohibited.