[itzul] Homeroren Iliada

Isabel Etxeberria Ramírez isabelet75 a bildua gmail.com
Ost, Api 14, 12:28:33, CEST 2010

Armiarman, "Euskarari ekarriak" corpusean, testu zati horren itzulpena
<http://andima.armiarma.com/egan/egan11/iruegan110029.htm> ageri da;
Gaizka Barandiaranen bertsioa, hain justu.

Isabel Etxeberria

BERBA iratxe ormatza imatz(e)k dio: