[itzul] Homeroren Iliada

Inaki Inurrieta inaki.inurrieta a bildua gmail.com
Ost, Api 14, 14:06:50, CEST 2010

Kaixo, Iratxe:

Hemen dituzu behar dituzun bertsook, Gaizka Barandiaranen "Iliasena"n
datozen bezala:

Guziei atsegiņeko izan zitzayen, baņan ez Ere'ri, ez Poseidaon'i, ezta
neskatx begi urdiņari ere. Erresumiņ bizitzan ziarduten, ba, beti Ilion
guturi gurgarriaren aurka, Piriama'ren eta bere erritarren aurka,
Alexander'ek egin zun obenagaitik. Alexander'ek, ba, urtzemeak iraindu
zitun, ardi txabolara etorri zitzazkionean, eta ategiņ zital bat erakarri
zion ema urtziari saria eman zion.

Bertsotan zatikatu gabe dago testu osoa, eta transkirbatzerakoan, nik "rr"
idatzi dut Barandiaranen r tildeduna jarri duen tokian.