[itzul] Partizipioaz

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ost, Api 28, 16:50:37, CEST 2010

Ados Alfontsorekin.

Gramatika arruntak agintzen du hor ere:

"Egin behar/nahi da/dugu" ulertzen bada: "-tu, -tu eta -tu (behar /nahi
da/dugu)", eta hortik partizipioak zerrendan.

"Hauek dira baldintzak/eskakizunak/helburuak.." eta gisakoetan, berriz,
"-tzea, -tzea eta -tzea (dira eskakizunak)".

Salbuespenak oso bakanak dira, enfasi bereziren bategatik: "Hau da BIZI!"