[itzul] requinto

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Ast, Api 29, 14:50:05, CEST 2010

Ados, Nerea.

EJko HPSrentzat egin dugun Musika Hiztegian bi terminoak proposatu ditugu:
'errekinto' eta 'klarinete sopranino'.

Kontua da, Euskaltzaindiak Hiztegi Baturako erabiltzen dituen irizpideen
arabera (batez ere, maileguentzako gutxieneko baldintzaren irizpidearen
arabera), 'klarinete sopranino' terminoa egokiagoa dirudiela, hala uste dugu
guk behintzat.

Ondo izan,

Klara