[itzul] Espectacularizacion/tabloidization (euskaraz?)

Eztizen Miranda eztizen.miranda a bildua gmail.com
Ast, Abe 2, 07:47:44, CET 2010

Mila esker guztioi,

"Ikusgarritze" hitzaren ideia gustatu zait. Azken batean, lehenengo postan
esan bezala, ez dut uste Tabloidization terminoak ondo definitzen duen
"berriak ikuskizun bihurtzeko fenomenoaren" ideia. Jendearentzat
ulergarriagoa izateko "espektakularizazioa" erabiltzea ere aukera bat izan
ahal da, baina agian sinonimo moduan ideia bera 5. aldiz errepikatu ostean.

Edonola ere, berriro ere eskerrik asko ideiengatik eta informazioagatik, eta
beste edozer bururatzen bazaizue ongi etorria izango da, horrekin luze
jarraituko baitut.

eztizen