[itzul] "legeak" eta gizalegea

martin-rezola a bildua ej-gv.es martin-rezola a bildua ej-gv.es
Al, Ots 8, 10:35:30, CET 2010

Itzulisten idazteak bere zerak ditu: «nik baino gehiago dakitenek erantzungo ditek/n», «igual hanka sartu eta hor geratuko duk/n nire izena betiko, lankideen eta lagunen irri-bazka». Bertigo pixka bat ere eman dezake, batzuetan, edo kontrakoa, exibizionismorako atea zabaldu. Ez da erraza sentimendu hori neurtzea.

Baina ETBko itzultzaile batek foroan laguntza eskatzen badu euskaraz legeak idazteko moduaz zalantzak dituelako, eta Eusko Jaurlaritzan egunero euskaraz legeak aipatu eta aipatu jarduten duten berrogeitapiko itzultzaileek beren eskua eskaintzen ez badiote, bertigoak ez, patxada ederrak bizi gaituela sinistea beste erremediorik ez zait geratzen.

Martin