[itzul] Hartas de aguantar

Gerardo Markuleta gmarkuleta a bildua euskalnet.net
As, Ots 16, 08:50:46, CET 2010

Ops, ops eta ops! Altzeimer goiztiarra izango da, hau lotsa!
Alokutiboak generoa adierazten du, noski, baina entzuleena, hartzaileena, ez hiztun edo igorlearena, eta are gutxiago "kokoteraino" dauden emakume horiena. Baztertu beharrekoak dira, beraz, nire proposamen "hitanodun" guztiak.
Jakineko gauzak dira, neure buruarentzat ari naiz, eta inor nire okerbidean gal ez dadin.
Mila esker, Patxi; mila esker, Juan. Banoa bueltan negutegira.