[itzul] "Zure joiak euro truke" ontzat emango zenukete?

Aixe, S.L. aixe a bildua ctv.es
Ost, Ots 17, 17:24:10, CET 2010

> Bilatu Googlen "euro truke", zer agertzen den aurren-aurrena...

Lehendabizi ingeleseko dozena erdi orrialde agertu zaizkit (norberaren
nabigagailuan jarritako kokalekuaren eta hizkuntza lehenespenen arabera
aldatzen da hori, hala ere), eta gero... erantzuten ari natzaizun zure mezu
horixe. Hau bai interaktibotasuna, alajaina!

> Aurreraxeago, "20 euro truke" eta halako gauza batzuk
> agertzen dira (nire ustez okerrak),

Horretan nago ni ere.

> Hizpidea eman digute, behintzat...

Bai horixe!

> Ni aski galduta nabil oraindik
> esaldiarekin.  ;-)

Bai ni ere: zehazki zer esan nahi zuten jakin gabe...

Ondo izan,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak