[itzul] zerri(a) halakoa!

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
As, Urt 5, 14:54:51, CET 2010

Nafarroako gaur egungo erabilerari buruzko datuak ederki bildurik dauzkazu
Patxi Salaberri eta Juan Jose Zubiri ikertzaileen lan batean: *Biraoak.
Nafarroan bilduak* (Pamielak argitaratua).

Ongi izan,

Amaia

zorion zamakola<itzulzorion.zamakola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko urtren 05a 14:47):