[itzul] Gogeta eragiteko.

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Al, Uzt 5, 09:55:54, CEST 2010

	Nire gogoeta itzulpengintzarekin lotu nahi nuen. Euskaraz egiten duen batek nekez esango luke (horretan nago ni, behintzat) «ni ez naiz euskalduan». Bai, ordea, «yo no soy vasco».

	Beraz, pentsatzen dut Ana Etxaideren jatorrizko hitzak gaztelaniazkoak direla:  «En Navarra había quien a pesar de hablar euskara no se sentía vasco».

	«Vasco», adiera horretan, zelan itzul daiteke? Nik ez daukat erantzunik.

Asier Larrinaga