[itzul] Nik enkargatua izan nahi nuen...

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Al, Uzt 12, 17:54:24, CEST 2010

Bat nator Asierrekin. "Responsable" da ordain bereziagoa eskatzen
duena, nik uste, eskatzekotan (erabilera arruntetarako, aski izaten
da, hor ere, "arduradun")..

Asierrek eman dituen ordainez gainera, beste aukera bat, orokorragoa
"(zerbaiten) erantzule" litzateke, nire iritziz: dena delakoaren
erantzunkizuna duena; egitekoaren betebeharrei erantzun behar diena.

Kalkoa da, noski, baina ez dirudi "reconocer=ezagutu" baino kalko txarragoa.