[itzul] ¿De qué murió?

Ignazio Harrieta Hegia i.stony a bildua arrakis.es
As, Uzt 20, 23:53:08, CEST 2010

Zerk hil zuen?

(Kontua da euskararen hainbat erregistro oso galdua(k) d(ir)ela
euskaldun zahar askoren artean eta berriei (gehienei bederen),
gainera, ez zaizkiela transmititu; eta ondorioz, oso <<fuerte
sonatzen>> duela horrek -bakarren batek euskal terrorismoa
esplikatzeko ere ez luke mauka txikia izango horren haritik-)