[itzul] "Piensa en verde"

June Díaz juneenbabel a bildua gmail.com
As, Eka 1, 16:47:30, CEST 2010

Guztiz ados nago zurekin. Horregatik erantzun nahi izan dut hain zuzen ere.
Hainbat urte daramatzat atzerrian bizitzen eta badakit noizean behin kalko
eta akatsak egiten ditudala.
Beraz, ez naiz haserretzen. Zuk diozun bezala, horrelako zuzenketekin asko
ikasten baita.

Ondo ibili!

June Díaz