[itzul] FW: wordfast urruti

Ana Martin ana a bildua emun.com
Ast, Eka 3, 15:20:12, CEST 2010

Arraioa! Barkatu, Karlos!
Hemendik: Ana Martin
Bidaltze-data: osteguna, 2010.eko ekainak 3 15:17
Nori: itzul a bildua postaria.com
Gaia: RE: wordfast urruti

Eskerrik asko Carlos eta Gotzon. Orduan, ni oker nenbilen. Gure beharra zen, bulegoan bi itzultzaile bagaude (edo bulego banatan), ea bakoitzak bere lizentzia eduki behar duen. Foru Aldundian, esaterako, itzultzaile bakoitzak bere lizentzia dauka?

> Wordfast lizentzia bakar batekin hainbat erabiltzaile ibil daitezke, ezta? Nola instalatzen da hori, edo non begira dezaket? Eta erabiltzaileek gune fisiko berean egon behar dute, edo beste herri batean egon daitezke?

Karlos del Olmok eman dituen azalpenak osatu nahian.

Ez dakit zein den zuen beharra, baian, agian larrialdi baterako
irtenbide egokia izan daiteke Wordfast Anywhere:
http://anywhere.wordfast.com/

Wordfast on-line erabiltzea da: zure memoria eta glosarioak bertara
kargatu, zure dokumentua pantailara atera, eta itzuli, Word-en
Wordfastekin egiten den bezalaxe.

Erregistratzea eskatzen du, baina doan da.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net