[itzul] Soyubeko ibilgayua

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ast, Eka 3, 16:32:00, CEST 2010

(atzo bidali nuen eta gaur beste hiru aldiz, baina ez da heldu; orain
berria idatzi beharrean 'erantzun' egin dut ea heltzen den)

Enegarrenez esan behar dut jasanezina egiten zaidala yeismoa irratian.
Gaur Solluben autoren batek istripua izan du, eta zirkulazioaren
egoeraren berri ematen duenak ya-ye-yuka ekin dio. Irratiarena barik
Herrizaingo Sailaren errua izango da, baina norbaitek esan beharko lioke
norbaiti zerbait. Mesedez.

Jon Agirre