[itzul] Soyubeko ibilgayua

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Ast, Eka 3, 16:44:22, CEST 2010

	Esango zaio, Jon. Tamalez, uste dut bataila hau galdu egingo dugula.
Dena dela, ez dugu behar baino lehenago eman behar galdutzat.

Asier Larrinaga

-----Original Message-----
From: jon-agirre a bildua ej-gv.es [mailto:jon-agirre a bildua ej-gv.es]
Sent: Thursday, June 03, 2010 4:32 PM
To: itzul a bildua postaria.com
Subject: [itzul] Soyubeko ibilgayua

(atzo bidali nuen eta gaur beste hiru aldiz, baina ez da heldu; orain
berria idatzi beharrean 'erantzun' egin dut ea heltzen den)

Enegarrenez esan behar dut jasanezina egiten zaidala yeismoa irratian.
Gaur Solluben autoren batek istripua izan du, eta zirkulazioaren
egoeraren berri ematen duenak ya-ye-yuka ekin dio. Irratiarena barik
Herrizaingo Sailaren errua izango da, baina norbaitek esan beharko lioke
norbaiti zerbait. Mesedez.

Jon Agirre