[itzul] Soyubeko ibilgayua

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Or, Eka 4, 11:08:38, CEST 2010

Bai, Amaia, baina, eskoletan (horretarako ere, eta Lesakan!) gauza ez
badira --nola "torturatuko" duzu fonetikoki haurtxo bat... irakaslea
bera ere dagoeneko yeista bada, batez ere--, nondik elikatuko dira
hedabideak esatariak prestatzeko?

Eta halakoak azaleko sintometariko batzuk baino ez dira...

Estratega batek, beharbada, esango liguke hurrengo postua ez galtzeko
neurriak hartzea zuhurragoa dela (ergatiboaren txanda dugu, bistan da,
ellea funditu ondoren... hori bai: inor morfofonotraumatu gabe,
pedagogia Q-dunez).

Hori, diot, estratega batek. Pragmatikoek aspaldi eman zuten
erdi-konponbide bat: -il- ahoskatzea -ll- ahoskatzeko lana hartu nahi
ez duenak. Ez dirudi, hala ere, edozertarako balio duenik: "Soilube"

Ni (eta, antza, gutariko asko) suminaren eta irri tristearen artean
hortxe gabiltza halakoen aurrean.

Hizkuntzalari postmoderno asko, hala ere, poz-pozik dabil saltsa
horretan, hizkuntza etengabe aldatuz doala hortxe frogatzen omen dela
eta (ez zaie axola, nonbait, nondik nora -eta nola eta zertara-
aldatzen den)...

Aupa zu, Amaia, etsian ere alabari gogor egiteagatik.