[itzul] Soyubeko ibilgayua

Agurtzane Mallona agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Or, Eka 4, 09:46:01, CEST 2010

Zelako arrazoia duzuen! Nik ere penatuta entzuten dut zenbat aldiz
esaten didaten "Maiona", eta, okerragoa dena, zelan idazten duten nire
abizena, non eta Bilbon bertan, Mallonako galtzadak hain famatuak
direnean. Alabari irakatsi diot bi fonemak bereizten, baina, Amaiak
dioen bezala, lagunekin bestera esaten du. Hemen ere gaztelaniaren joera
irabazle.

Agurtzane

Amaia Lasheras(e)k dio: