[itzul] Soyubeko ibilgayua

Garikoitz Knörr de Santiago gari a bildua nonbait.com
Or, Eka 4, 15:20:32, CEST 2010

Tira, logopeda ez naizen arren (Gotzonen azken mezua irakurri dut, eta dioenarekin bat nator), hona hemen ariketa erraz baina --ezagutu ditudan kasu gehientsuetan, behintzat-- harrigarriro eraginkorra:

Muti[ll]a ahoskatzen ikasteko, 'mu-ti-li-a' segida behin eta berriz errepikatzea, gero eta bizkorrago. Gauza bera 'botila'rekin: bo-ti-li-a, bo-ti-li-a, bo-ti-li-a...

'Sollube'rekin ere funtzionatu beharko luke: soi-liu-be, soi-liu-be, soi-liu-be...

Garikoitz K.