[itzul] benjamin(-)aurreko / aurre(-)akrobaziak

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ast, Eka 10, 11:32:06, CEST 2010

Egun on:
Zaharrak barri. Kontu hori, 1999an eta 2003an  behintzat agertu ziran,
1999an honela konpondu edo  emon ziran proposamenak, kirol kategoriak
<http://osdir.com/ml/culture.language.basque.itzul/1999-09/msg00025.html>

/preacrobacias/ katalanez   terminoa
<http://www.termcat.cat/dicci/esports_olimpics/contingut/alfabetic/pral_a_es0.html>.

Definizioa  hauxe " /Element de gimnàstica rítmica executat gairebé del
tot a l'aire/.

Ez da agertzen beste  hizkuntza  batzuetan ariketa horren izendapena.
Aurre-akrobazia jarrita, ariketari buruz  argibide gutxi emoten da.

Nire ustez,    ordaina emotekotan   definizioa  kontuan hartu beharko
litzateke, izendapen hutsean   oinarritu barik.

Hemen aurkitu dut  pre-acrobatico,
<http://www.rfegimnasia.es/documentos/737.pdf>
Gaztelaniaz  da . El «saut plongé» (zancada con tronco hacia delante
acabando directamente en
una voltereta) no cuenta como dificultad. Se trata de un elemento
pre-acrobático.

Gimasia federazioa
<http://www.rfegimnasia.es/normativae.asp?id=2&idn=18>  Codigo
puntuación  atalean dator  PDF artxiboan, FEDERATION INTERNATIONALE DE
GYMNASTIQUE
dakar  ondorengoa:    Elementos pre-acrobáticos,  Elemento
preacrobáticos no autorizado,  Elemento pre-acrobático ejecutado con
técnica de
ejecución no autorizada. Llegada pesada al suelo

link honetan
<http://www.fig-gymnastics.com/vsite/vnavsite/page/directory/0,10853,5187-188050-205272-nav-list,00.html>
arauak dituzu   beste hizkuntza   bitan.

Hor  agertuko da   -preacrobaticos-en ordainak, eta horren arabera,
euskeraz   bilatu /asmatu beharko
genduke  guk,  baina batez be  gimnasia   euskeraz egiten dabenak.

Garikoitz

--
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea

Euskera Zerbitzua
Garikoitz Etxebarria
euskera a bildua uribekosta.org

Gatzarrine 2

48600 Sopelana Bizkaia
? 946762674

LEGEZKO OHARRA / AVISO LEGAL / LEGAL ADVICE
Mezu honek isilpeko informazioa gorde dezake, edo jabea duena, edota legez babestuta dagoena. Zuri zuzendua ez bada, bidali duenari esan eta ezabatu, inori berbidali edo gorde gabe, legeak debekatzen duelako mezuak erabiltzea baimenik gabe.

Este mensaje puede contener información confidencial, en propiedad o legalmente protegida. Si usted no es el destinatario, le rogamos lo comunique al remitente y proceda a borrarlo, sin reenviarlo ni conservarlo, ya que su uso no autorizado está prohibido legalmente.

This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information. If you are not the intended recipient of this message, please notify it to the sender and delete without resending or backing it, as it is legally prohibited.