[itzul] "Café sostenible"

martin-rezola a bildua ej-gv.es martin-rezola a bildua ej-gv.es
Ast, Mar 4, 08:31:25, CET 2010

Xabier Aristegietak aipatu duen "iraungarri" ez zait batere txarra iruditu.

Nik sentitzen dut, baina "iraunkor"-ekin beti sortzen zait dagoeneko beste espazio bat -interpretazio okerretik gertu-gertu dagoen espazio bat- okupatzen duelako sentipena. Jaurlaritzan kafeak ezin dira oso iraunkorrak izan, edo kafea bera (aleak edo hautsa) kadukatzen direlako edo kafea hartzen denbora 20 minutu baino ez delako.

Martin