[itzul] del robo y hurto de uso de vehículos

Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org
Ost, Mar 10, 09:03:40, CET 2010

Patxik ongi dioen bezala, bereizketa terminologikoa era arbitrarioan egin
da, baina ez dut uste bestela egiteko aukera handirik zegoenik.

Hori alde batera utzita, gehitu nahi nuke "robo de uso" eta "hurto de uso"
direla hemen pertinenteak. Beraz, nire uste apalean, honela beharko luke:

Ibilgailuen erabilera-lapurreta eta -ebasketa

edo, hizkuntza arruntagoan esanda:

ibilgailuak erabiltzeko lapurtzea edo ebastea.

Izan ere, beste pertsona baten autoa "orratzak etzateko" ebasten badugu eta
gure "erabilera" hori ez bada 48 ordutara iristen, falta bat egingo genuke
baina ez deliturik. Gauza justuagorik!

Euskararen Udal Patronatua

udala_euskara a bildua donostia.org

http://www.euskaraz.net