[itzul] [Fwd: BESTERIK]

Aristegieta, Xabier xabiera a bildua parlamento-navarra.es
As, Mar 23, 18:00:23, CET 2010

Ia ziur nago "Euskal Estilo Libururantz" liburuan behintzat badaukadala irakurrita esaten duzun hori.

Ondo segi,

Xabier

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Bittor Hidalgo
Enviado el: lunes, 22 de marzo de 2010 11:30
Para: ItzuL
Asunto: [itzul] [Fwd: BESTERIK]

Gogoratu uste nuen BESTERIKen erabilera singularra (BESOAK BESTERIK EZ

ZUEN AGERI // BESOAK BESTERIK EZ _*ZITUEN*_ AGERIren aldean),
Euskaltzaindiko arauren batean aipatzen zela, baina ez dut halakorik
aurkitu. Inork esan liezadake nork, non, noiz hitz egin duen ("arautu
duen") horretaz?

Eskerrik asko aldez aurretik.

Ondo izan

Bittor

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net