[itzul] BESTERIK

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
As, Mar 23, 18:53:48, CET 2010

Bittor:

Xabier Alberdiren *Euskal estilo libururantz *lanean bada horretaz zerbait
(EHU, 2001, 50. or.).

Izan ongi,

Amaia

Bittor Hidalgo<bittorhidalgo a bildua euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko marren 21a 11:42):