[itzul] BESTERIK

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Ost, Mar 24, 22:35:29, CET 2010

Eskerrik asko, benetan. Baina azkenean ez dakit Rothen liburue gustatu
zitzaizun edo ez. Gogorregi esan nion Joserrari asko hitzegiten ari
zala? Besteren batean ere aipatu nion aspaldi batean, baina oraingoan
ere iruditzen zitzaidan ez ziola aukera gehiegirik ematen jendeari
hitzegiteko. Igual nere paranoia(k) besterik ez d(ir)a.

Ondo izan

Bittor

Amaia Apalauza(e)k dio: