[itzul] [Fwd: BESTERIK]

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
Ost, Mar 24, 15:17:54, CET 2010

Arratsalde on:

Xabier Alberdiren *Euskal estilo libururantz *lanean ere bada horretaz
zerbait (50. or.).

Izan ongi,

Amaia

Elhuyar Fundazioa<elhuyar a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
marren 24a 09:32):